Patalas…Scacchi…s.382-387 Podsumowanie
Patalas…Scacchi… s.362-381 Werner
Patalas…Scacchi… s.351-361, Micheli
Patalas…Scacchi.. s.308-350 Siefert
Hoppin 470_501 XIX Transition to the Renaissance
Hoppin 433_469 XVIII The Italian ars Nova
Hoppin 396_432 XVII Guillame de Machaut
Hoppin 375_395 XVI Liturgical polyphony in the Fourteenth Century
Hoppin 352_375 XV Ars Nova in France
Hoppin 324_352 XIV Sacred and secular polyphony in the 13th ct
Hoppin 304_324 XIII Secular monophonic song iii
Hoppin 284_303 XII, The Music of the Trouveres
Hoppin 256_283 XI, Secular Monophonic Song, I Latin and Provencal Lirycs
Hoppin 242-255 X, The School of Notre Dame, II; Conductus and Motet
Hoppin 214_241 IX, The School of Notre Dame, I Organum rozdz. IX
Hoppin 187_214 VIII The Rise of Polyphony
Hoppin 174_186 Additions to the mass
Hoppin 117_174 V The Roman mass
Hoppin 98_104 The Lesser hours
Bienkowska I – Muzycy Lwa Sapiehy
Dobrzańska Z. – Tonalność polifonii późnego renesansu
Gancarczyk P – Twórczość Dufaya i Frye’a w Europie środkowo-wschodniej
Jasinski T – Missa pulcherrima
Jasiński T – Muzyczna retoryka Lassa i Palestriny
Obniska E – Msza de BMV Josquina Desprez
Perz M – G.P. da Palestrina czyli między świętością a nudą doskonałości
Rutkowska W – wstep w Jarzebski Adam, Canzoni e concerti
Sherr R – Kompetencja i niekompetencja w chórze papieskim za czasów Palestriny
Szelest M – Io son ferito, ahi lasso
Walter-Mazur M – Niemiecka recepcja madrygalu